niedziela, 4 grudnia 2011

Chłopiec czy Dziewczynka ? Dzieci w The sims 3

Ja zawsze, kiedy moja simka jest w ciąży, przygotowuje pokój dla dziecka. I mam taki problem: Czy to będzie chłopiec czy dziewczynka?
Teraz wiem jak można to przewidzieć. Oto kilka sposobów:
1. Jeśli twoja simka je jabłka, to jest większe prawdopodobieństwo, że urodzi chłopca.
2. Jeśli je arbuzy to na 99% będzie miała córkę.
Czasem chcę też by urodziły się bliźniaki lub trojaczki:
1. Jeśli jedno z rodziców ma wykupioną wzmożona płodność to będą bliźniaki
2. Jeśli oboje to będą trojaczki.
3. Są większe szanse na trojaczki jak simka ogląda pod czas ciąży programy dla dzieci.
Moja koleżanka mówi że można rozpoznać to jeszcze po tym, że dymek w którym wyświetla się informacja o rozpoczęciu porodu (nie nastrójnik) jest niebieski przy chłopcu a różowy przy dziewczynce. (szczerze nie zwróciłam na to uwagi;-)  

Dzieci tak i tak są słodkie ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz